Pasangan Kekasih Dirompak Dan Dibunuh Dengan Kejam

Judul : Pasangan Kekasih Dirompak Dan Dibunuh Dengan Kejam

Baca Juga:


Pasangan Kekasih Dirompak Dan Dibunuh Dengan Kejam

kejam.jpg

Jawa Barat, Indonesia Identiti dua mayat yang ditemui dalam keadaan ngeri dengan kaki dan tangan terikat di Pantai Rongkang, Kwanyar Barat, di sini pada Sabtu lalu telah dikenalpasti.

Mayat yang dipercayai mangsa rompakan itu dikenalpasti sebagai sebagai Ahmad, 20, dan Ani Fauziyah Laili, 17, pasangan kekasih yang berasal dari Tragah.

000.jpg

Ani Fauziyah Laili

00.jpg

Ahmad

Ketua Polis Kwanyar Barat, Anton Widodo berkata, berdasarkan keterangan daripada pihak keluarga, kedua-dua mangsa dilaporkan hilang sejak dua bulan yang lalu.

Anton berkata, identiti kedua-dua mangsa tersebut disahkan berdasarkan ciri-ciri yang ada pada mayat seperti baju pakaian dalam dan tudung.

Mangsa juga sempat memberitahu keluarga yang mereka berdua berada di Pantai Rongkang sebelum telefon mereka tidak dapat dihubungi, katanya.

Anton berkata, punca kematian mangsa belum dapat diketahui kerana keadaan mayat yang tinggal tulang namun beliau dapat mengagak mereka berdua dibunuh selepas dirompak kerana motosikal Honta Beat kepunyaan mereka turut hilang.

Ada kesan rompakan. Walaubagaimanapun, lokasi sebenar mangsa dirompak belum dalam dipastikan lagi, katanya.

Terdahulu, penduduk Kwanyar Barat digemparkan dengan penemuan dua mayat dalam keadaan kaki dan tangan terikat sekitar pukul 10 pagi.

Mayat ditemui oleh penduduk setempat yang dikenali sebagai Riono, 45, ketika sedang mencari kayu api di sekitar Pantai Rongkang.

1.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

2.jpg

Sumber: Terengganu Times

Sumber: sehinggit

sumber:siakapke.li Judul artikel terkait :Pasangan Kekasih Dirompak Dan Dibunuh Dengan Kejam
Alamat link terkait :Pasangan Kekasih Dirompak Dan Dibunuh Dengan Kejam

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Pasangan Kekasih Dirompak Dan Dibunuh Dengan Kejam"

Posting Komentar